Handelsbetingelser
1. Parter:
Rengøringsfirma: Shyne ApS CVR: 44904284 Adresse: Klamsagervej 27, 1. th, 8230 Åbyhøj
Kunde: Kundens navn og service-adresse findes i aftale
2. Aftalens omfang og varighed:
Aftalen træder i kraft pr. Underskriftsdato og løber uden udløb, medmindre andet er angivet specifikt i denne aftale.
3. Annullering af opgaver:
Ved faste rengøringsaftaler, kan enkeltvise rengøringsopgaver, som er en del af aftalen, ikke annulleres uden at pågældende opgave faktureres fuldt. Ved enkeltvise rengøringsopgaver, som ikke er omfattet af en fast rengøringsaftale, kan opgaven senest annulleres 7 dage inden servicedatoen. Såfremt en opgave annulleres indenfor 7 dage forinden servicedatoen, vil opgavens aftalte omfang blive faktureret.
4. Arbejdsopgaver:
Shyne ApS skal levere rengøringsydelser til kunden, som bl.a. kan inkludere: Støvsugning og gulvvask, Aftørring af overflader, Rengøring af badeværelse og toilet, Rengøring af køkkener, Vinduespudsning, Hovedrengøring og flytterengøring, Med mere…
5. Redskaber, rengøringsartikler og udstyr:
Shyne ApS medbringer egne redskaber, rengøringsartikler og udstyr til udførelse af opgaven. Disse er inkluderet i den tilbudte pris, medmindre andet er specifikt angivet.
6. Adgang til service-adresse:
Det er kundens ansvar at Shyne ApS kan tilgå service-adressen på det aftalte tidspunkt. Der faktureres ventetid for hvert påbegyndt 15. minut. Såfremt en opgave ikke kan udføres grundet manglende adgang til service-adressen, faktureres opgavens fulde aftalte omfang.
7. Opsigelse og binding:
Aftalen kan skriftligt opsiges af begge parter med et varsel på løbende måned + 3 måneder. Der foreligger ikke nogen yderligere binding, medmindre andet er specifikt angivet.
8. Fortrolighed:
Shyne ApS og alle medarbejdere behandler al data, materiale og yderligere indsigter om kunder med højeste grad af fortrolighed.
Ved indgåelse af aftale med Shyne ApS erklærer alle kunder sig enige i, at al information om priser, samt yderligere forretningshemmeligheder ikke må deles med 3. mand.
9. Reklamation:
Shyne ApS dokumenterer alle opgaver med obligatorisk rapportering, der inkluderer billeder, noter og kommentarer. Såfremt en opgave ikke lever op til kundens forventninger, skal dette reklameres indenfor 48 timer efter service-datoen,
10. Persondata:
Eventuelle personoplysninger behandles i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning (GDPR). Der indsamles kun oplysninger nødvendige for administration af aftalen.
11. Force Majeure:
Parterne er ikke ansvarlige for manglende opfyldelse af aftalen grundet forhold uden for deres kontrol, f.eks. alvorlig sygdom, ekstreme vejrforhold eller andre uforudsigelige hændelser.